Boring?

Fan vad tråkig min blogg är nu. Har inte haft bloggork nu när jag är i iran.
Men vet ni vad? Jag åker hem inatt! kl 3 på natten åker vi till flygplatsen och är hemma kanske vid 2 3 på eftermiddagen och då jävlar är det bloggtime! (inte direkt).
Dana kommer hem till mig efter sitt jobb och vi ska snacka massor och mysa, min äääälskling!

Jag har vilat ut rejält nu dessa 2 veckor (nästan hela 2 veckorna då..)
Har ju gått upp som en kossa, så det fixar jag när jag kommer hem. Hmmm nu vet jag att några haters är överglada för min snygghet är Down.. HAHA nej jag är lika snygg :D.. OCh kmr bli ännu snyggare mihi..
Vi har rökt en del vattenpipa! Softat chillat ätit massa gott och snackat skit..
En kväll var pipan helt störd, S höll nästan på att spy men det kom inte ut och hon mådde jävligt illa.. Jag själv mådde också illa, men blev bättre senare.. ush..

Har tom planerat min framtid (äntligen) Och min mamma gick tom med på det.. fråga mig inte hur.
Om något år (inte många) Hoppas jag och S att vi flyttar till LA i en ubersöt lägenhet:) Woooii.. så nu är USA det enda vi pratar om.. höhö om gud älskar mig, ska be varje dag på mitt sätt.. oh.. Dom som känner mig bra vet att detta är världens dröm för mig. Men först ska vi resa i en månad för att kolla läget och visa S hur det ser ut där och lite annat och kolla skolor.
Men det är ju absolut inte säkert, mycket händer på ett år så!

Öhmmmmmmmmmmmmm, ja nu har jag knasat lite hihi..
Och uuh när jag kommer hem är så mkt på g..
Nyår firar jag med mina babes, middag sen Out!
Min Bday är det partytime hos mig.. Gosh hoppas det inte blir proppfullt..............
Konsert, im dyyingggggggggggggggggg :):):)
Projektarbetet, snart är det på G! Modevisninggggg, hellz yez
Student, dödslängtar typ?
Äh det är mer, kmr nt ens på :)

Om ni har några frågor ska jag snart kanske ha en frågestund elr ngt när jag kmr hem till sverige.. höhö :)



Kommentarer
Postat av: Daniella

vad kuuul :D hoppas du verkligen får chansen och att kunna flytta dit, jag vill oxå :(

2008-12-30 @ 01:21:16
URL: http://deelicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0