Uppskatta!

Du vet aldrig vad du har förrän du förlorat det.
Det är så det funkar idag, alla tar alla förgivet. Säg inte att inte du gör det för det gör du.
Uppskatta det du har för du vet adrig vad som händer nästa dag.
Jag förstår inte varför det finns så många känslokalla. Visst man kanske är rädd för t ex kärleken men när du & personen är säkra om det varför fortfarande vara rädd? Man ska räkna med dåliga daga och att bli sårad för no matter what blir man alltid sårad. Men bara för det ska man inte förbjuda kärleken och allt annat. Det är fegt. Dela med av dig själv, folk tycker om dig för dig, öppna dig, visa det lilla extra du har gömt innuti dig.



Imorgon ska jag bli intervjuad av "Vår Malmö" tidningen som kommer hem till alla malmöbor. Ska prata om Urix. Hoppas jag kan babbla en massa annars kommer jag sitta där som ett frågetecken. Men det kommer nog gå bra :)..
För er som är intresserad eller vill gå på urix som är i malmö i år 1-4 maj gå in i hemsidan NUUUU för sista anmälningsdag är nämligen 10 april alltså imorgon! Kommer bli sjukt kul.

Idag har det varit riktigt seg dag, eller jaa, jag somnade ganska snabbt och sov ganska länge också efter skolan.
Skönt! Jag behöver sömn faktiskt fortfarande.
Igår kollade jag på So You Think You Can Dance? Och Dan-Erik åkte ut :(. Charmiga och söta Dan-erik.
Men såklart, vem om inte Mario ska vinna hela SYTYCD? Han ska inte göra oss besvikna! (hoppas jag på).

image110


Kommentarer
Postat av: Jay

hej! såg att du ville veta avrt ,an kan köpa ed hardy kepsar! gå in på www.stayhard.se där finns det massor! mvh Jay

2008-04-10 @ 14:26:43
URL: http://jayjays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0