Skolan, Intervju, Hem

Heeej gullefjunisar!

Hoppas ni mår super. Själv känner jag mig extra bra. Allt är så bra nu, förutom en del i skolan. Annars har jag exakt ingenting och bry mig eller tänka över, så skönt!
Torsdagar börjar jag 11 och slutar 12 tiden.. mycket onödigt men men ska absolut inte klaga! Efter det mötte jag B i stan och köpte frapino och promenerade till statshuset (jag råkade kalla det för vita huset när jag skulle visa B, HAHA!) för intervjun. Älskade vädret idag men jag vill ha mer värme, det duger inte för mig.
Intervjun gick skitbra, det var inte så långt som jag trodde det skulle bli, det var helt vanliga frågor om urix osv och det kommer med i tidningen 28-30 april, "vår Malmö". Ska bli kul och få läsa och se bilderna, inte för jag syns så jättemycket eftersom jag kramar en kompis från utbildningsmötet under helgen men men.
Efter det fick jag vänta en timme på Caroline Svin för att hon skulle lämna en lapp.
Sedan tog vi bussen hem tillsammans, men Carro skulle av tidigare för hon skulle till en vän o plugga.
Precis EN busshållsplats innan jag skulle av gick bussdörren (bara en dörr) sönder? Så jag (och folken) i bussen satt och väntade kanske så en kvart tills en annan buss kom bakom då jag(?) var den smartaste och gick av och tog den istället medans alla andra fortfarande satt kvar..
Nu sitter jag här och väntar på Mami, vi ska till stan en sväng och kolla runt lite, längesen jag gick ut me min mami.




Photoshopade bilder som en kompis gjorde till mig, skitcoolt! :)

bloggar senare, xoxo

Kommentarer
Postat av: Mandiz

Vilken mysig blogg du har!
Jag skulle bli jätteglad om du bara tog ett kik på min;-)
Ha en bra dag!

2008-04-10 @ 16:35:34
URL: http://mandizblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0