OHHH irriterad!

Oh!!!! Skrev ett långt inlägg men såklart ska bloggggg klydda en massa och inte funka!!!
Iallafall får försöka igen.
Dagen (TIDIGA) dagen började med nationella prov i svenska B, det gick bra antar jag.
Kl 12.00 träffade jag D och alla andra för att pröva kläderna inför modevisningen på Moment.
Såklart är jag den kortaste modellen och såklart ska jag ha låga skor medans dom längre ska ha höga skor så dom ser ännu längre ut! Längden spelar ingen direkt roll inför modevisningen men långa ben är ju alltid ett plus om man ska gå modevisning (varför vaaarföör?).
Jag prova en massa söta klänningar (trodde jag) Men det satt inte alls fint. Det var kaos med 6 tjejer inne i en fin klädesbutik. Slängda kläder och skor överallt, panik & beslutsångest. Men till sist kom vi fram till allt.
16.00 skulle vi mötas i JC för att bestämma kläder för den andra gången som vi ska gå och där hitta jag mina favojeans som jag faktiskt ska gå med på modevisningen. Dom ska jag nog köpa, dom sitter perfekt.
Tänker inte visa bild eller avslöja outfiten, utan de får överaska. Men jag säger till er nu alla dom kläderna vi kommer ha på oss är inte vad vi själva valt utan det affärerna mest vill sälja.
Jättelång dag men jättekul faktiskt, vi alla skrattade ihjäl oss. Och tag gud att vi hann få i oss mat!
Efter det gick jag och mamma ut och handla mat osv.
Och nu sitter jag här :)
Slänger in några bilder i nästa inlägg från idag med kläderna vi provade (dom sitter inte fint, det är kul haha)


Kommentarer
Postat av: bownii

svar: tack så mkt!
du har en fin blogg du med...
får inte heller nog av skor...det är det bääästa! :)

2008-04-24 @ 11:04:25
URL: http://bownii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0