konsert igår, trött idag!

Hey.. jag har blivit jääätteseeg.. iallafall, igår smsa Farzin mig från ingenstans och fråga om jag ville kolla på chamillionaire (konsert i lund) och jag tackade såklart jaaaa.. så jag fick en och en halvtimme på mig att hinna duscha, klä på mig, duscha, vänta på min bror osv.. sen köra upp till lund.. när vi var framme hade han redan kommit men han hade inte hunnit med så mycket. Det var inte så jättemycket folk där heller med tanke på att stället var litet. Men skön var han iallafall, rolig humor :)




Snart ska jag nog kolla på film, this christmas tror jag det blir. (har letat som en idiot efter filmen och nu (tror jag?) att jag äntligen har hittat den efter flera veckors kämpning.. Jag hoppas nu på att det är den riktiga. Jag kan ju inte missa något där Chris är med i!

Jahapp..just nu funderar jag på om jag ska köpa allt det dära som snurrar runt mitt huvud eller inte. Om det är jobbiga tankar? Ja..jag önskar att dom försvann! Men det går ju såklart inte..Men samtidigt tänker jag på min shopping i USA, skooooooor..gaahh

Nej ska nog skrapa min trisslott nu och hoppas på en vinst..

Pusselipuss

HAHA..jag vann 25 kronor :(...vilket kommer bli en ny trisslott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0