hellow

Mina händer är jättekalla och jag skar mitt finger igår på rakhyveln när jag skulle ta en sak i duschen, AJ! den är faktiskt djup..
Imorgon har jag Nationella Prov i svenska i fem timmar, eller ja jag kommer inte sitta i fem timmar men jag kommer iallafall ha gottis med mig, gottis som i bra saker då hihi.
Efter det ska jag till JC i stan för att prova kläder inför Modevisningen i Urix i maj. Kul men är väldigt nervös för jag är världens klumpigaste. Är nyfiken på vad dom har bestämt för kläder för vi får iallafall inte bestämma det.
Wish me luck på både nationella och prov inför kläder!


Kommentarer
Postat av: CCCCCCCCCCC

(jag väntar fortfarande på ditt sms) ses snart love carro

2008-04-23 @ 01:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0