Hatar söndagar

Men inte lika mycket som förr eftersom jag är ledig varenda måndag! Snacka om uberskönt. Hinner sova ut.
Igår var lyckat, Ralph blev chockad. Japp, överraskningsfest åt Ralph som är min kära kompis Carolines pojkvän. Har själv känt honom i 6 år. Det var "maskerad" eller vad man ska nu kalla det. Jag skulle föreställa Catwoman och Angelica föreställde "Gravida" Christina Aguilera. Visst liknar hon?  (mmm vi vet att hon har fött :P)


image124

Ser ni min söta svans :) Svansen som gjorde hål i min kjol! Men det gör inget annars får jag nog köpa en ny.
Ser jag inte jätteblek ut? ehm joo.. Men jag ska försöka sluta sola. Kom in på det ämnet idag med mamma.
Det är mycket farligare än vad man tror. Finns så stora risker som syns längre fram i tiden.
Sommaren kommer ändå snart hoppas vi på, och det är ju inte direkt kallt i L.A heller, mih sola sola sola! (okej det är också farligt men jag kommer skydda mig)
Inte mycket kvar tills skolan är slut, sommarlov, börja trean (oh nä), göra mitt bästa, sedan studenten!
Och gud vet vad jag gör efter min student. Kanske resa en del, ta det lugnt, plugga, jobba? hjälp..

fler bilder;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0