Godmorgon

Vaknade precis, så skönt väder och skönt att vara ledig. C är på väg hem till mig, vi ska äta frukost tillsammans.
Alltid roligt att vara med henne.
Idag ska jag träna för första gången på några år (seriös träning) och jag hoppas verkligen det går bra, för min kondition är nog den sämsta eftersom jag inte kan andas när jag går upp för 5 trappsteg.
Jag vill kunna vara redo för beachtime haha!
Tror faktiskt det är många som inte är redo för det, men var det, för många klagar i onödan.
Ingen mer skit för mig.

Juste. Alla högstadiet och Gymnasie i Malmö om ni inte hört talas om Skolgala 2008 från er rektor eller skolråd (osv osv) så prata gärna med någon av dom och säg att ni vill delta för det är faktiskt kul.
Be dom också att visa er inbjudan så ni exakt förstår vad det innebär.

Okej nu borde C snabba sig! :)

image179

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0