Drömkroppen?

På senaste tiden har jag börjat äta oregelbundet, alltså hela tiden och det jag äter är inte nyttig heller. Det låter konstigt men till och med mina föräldrar börjar tycka det börjar gå lite över gränsen. Tycker jag själv med, men det är inget jag kan kontrollera. Jag lovar mig själv för varenda timme som går att "imorgon ska jag börja träna, ska gå till friskis och köpa kortet". Jag ljuger för mig själv, så osäker jag måste vara?
Jag har gått upp och fått en mage om man kan säga så, men det är inte bara därför jag vill börja träna, utan även för min hälsa och att jag ska kunna må bra.
Jag dricker knappt vatten, jag föredrar Cola. Jag är beroende av Cola. Mat utan Cola går inte.
Jag måste nästan ha någon som står bredvid mig 24/7 och pressar in allting i mitt huvud.
När jag är 40+ vill jag ha Madonna-kroppen. Kvinnan är 45+ (fött barn) och rör sig bättre än mig.
Det ger en ju lite ångest och tankar.
Jag försöker inte säga nu att jag vill bli pinnsmal osv osv, utan för min egen skull, kropp & hälsa.
Jag fixar det...

image152

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0