16 april

Hej, hur mår ni? Jag mår iallafall super super. Skolan, spanska, sen hade jag nationella prov muntlig i engelska, gick väl ganska bra fick VG. Gick hem, sov i 2 timmar och nu sitter jag här proppmätt :)
Jag kunde faktiskt knappt vakna imorse, det var väldigt hårt och svårt, men men jag kämpade. Jag hatar onsdagar i skolan eftersom jag har spanska, problem ämne för min del.
DHW igår, det var nog det dåligaste avsnittet, lite långtråkig eftersom det är en av de bästa serierne så det förvånade mig.
Ah underbart, jag saknar ingenting i livet, behöver ingenting, oberoende.
Mycket på gång snart, alla fyller 18, studenter osv osv.. kuligt, ser fram emot varmare väder & en riktig sommar.
Tjatigt nu men jag kommer skriva om sommaren 44 gånger till, längtar ni inte bara?

Igår när jag gick ut med Chewie så var det en vacker solendgång, ville bara åka till stranden och bara sitta och kolla ut mot havet osv, men jag hade nog frysit. Jag är världens negativaste människa haha.. äsh..

image148

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0