Så trött på allt..

image5

Tjaa!
Är så trött på allt, skoltrött speciellt! Jag orkar inte plugga eller ta det seriöst. Vill bara sova tänker bara på annat. Såhär var jag absolut inte för 2 år sedan, whats up with me?
Idag var det lucia i skolan kl 10. Mhm jag orkade inte ens vakna kl 8 men det gjorde jag ändå för jag kämpade som fan! Måste bli bra på att vakna på morgonarna har försämrats som fan. Jag kom 10.05 till skolan och hela skolan var som vanligt? Trodde inte ens lucian börjat, (lärarna var lucia då) Så Dalia rökte och berätta lite skit till mig och jag lyssna och gav råd like usual! haha Men jaha när vi gick in hade vi tydligen missat lucian, jaja no big deal dom sa den va tråkig. Efteråt hade jag, rima, carro, nour jäääättteestooor diskution om rosengård med några ettor från min skola, haha sjukt dom tog de såååå allvarligt, men det är allas åsikter + dom är killar vi är tjejer det är såå mycket skillnad! orkar inte babbla om hela den saken. ja juste och jag har typ skitstort arbete tills IDAG i samhälle ska va minst 10 sidor och jag lilla jag har inte ens börjat, ska ta min tid vill göra detta bra fastän jag inte orkar alls. Iallafallll efter skolan gick jag, carro och sandra till biblan och jag låna en bok sen vidare till nobel för o äta vår käära kebab-båt som är så goood. Men men dom öppnade 15.00 och där stod vi helt frusna kl 13.40 så satt vi på en bänk i 15 min och insåg att det var för kallt så jag kom på idén att sitta i ett solarium (haha!) och vänta där så tiden gick. Efter maten skulle jag möta linkan och gå och träffa dzenita på sjukhuset och hon mådde super! Sedan hem och nu sitter jag här och vill sova med musiken i öronen. Chris brown i öronen ohhhh..

Snart är det jul och jag har ingen aning vad jag önskar mig.. jo kanske (o)möjliga saker:
Ny mobil
Victoria Beckhams garderob
Så mkt det går presentkort från H&M
Svart skinnsoffa
Få tillbaks min kropp exakt som den va för nästan ett år sen, säger inte jag är tjock! .. (hatardig)
Få bra betyg :(
Agnes örhängen (från MQ reklamen)
Dig
En vovve till, denna gången en dvärgspets
Träffa några kändisar och då menar jag träffa och inte se!
Åka till USA (praying for the summer)
ääee kommer inte på mer..

Egentligen måste jag plugga istället för o göra detta men men..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0