It's gonna be me


 
          1                      2                        3

1:an är mycket fin fast lite för kort för min del men mycket fin på henne för hon e så jävla snygg! Exakt den klänningen och faktiskt exakt den färgen finns i H&M.
2:an är sjukt snygg! Påminner lite om en klänning jag dör för som ciara har i Can't live him alone videon.
3:an, Tila har fin kropp men gillar inte hennes ansikte alls.. Men hennes klänning var snygg!



Jobbig dag, det är 2 män som kommer varje morgon för att fixa nya fönster och jag blir arggg för dom inte låter mig sova, dom kommer vid 8-9 tiden vilket är extremt jobbigt.
Fikade med Caroline, denna helgen har varit riktigt chill, inte gjort något alls! Bara vilat och försökt tänka på mig själv. Och kom på en ny sak om mig själv, i am proud :).
Har lyssnat på old songs nu i flera dagar i rad, alla n*sync låtar jag har älskat och fortfarande gör och Backstabber så jävla gammal men älskar den! Allt kretsar runt musiken för mig.

Im in love with love 

Så mycket skit som hänt men vem bryyy siiiiig, what goes around comes around och fyfan lär dig mogna någongång du beter dig som en idiot.
 Don't confuse hate with jealousy?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0